Filmstadens biografer håller stängt

För oss på Filmstaden är våra gästers och medarbetares säkerhet och välbefinnande av största vikt. Med anledning av den rådande situationen vill vi informera dig om att Filmstadens biografer stängs tills vidare från och med 18 mars 2020. Läs mer här

Case

VisitBritain

I samband med biopremiären av Downton Abbey höll VisitBritain en tävling och exklusiv förhandsvisning på biograf Skandia.

Coca-Cola Energy

Lansering av Coca-Cola Energy på Filmstadens biografer med dans på scen och bioduken samt sampling i foajéer.

Norwegian

Norwegian firade Norges Nationaldag med Vinnarstol på biografer och tävling i Filmstadens kanaler. 

Gainomax

Event, digitalt och sampling i Gainomax samarbete med Filmstaden och konceptet Vinnarstolen.

Lindt

På alla visningar av Nötknäpparen bjöd Lindt besökarna på Lindorkulor, visade reklamfilm på bioduken och anordnade tävling i salong.

Björn Borg Collection

I samband med premiären av filmen BORG lanserade varumärket Björn Borg en specialgjord klädkollektion.

Bioyra - Postkodlotteriet

Postkodlotteriet och SF Bio har tillsammans skapat konceptet BioYra där ens filmkunskaper sätts på prov i programmet "En ska bort".

Ben & Jerry´s

När Sveriges första IMAX-salong öppnade var Ben & Jerry´s först ut som partner till den maxade upplevelsen i salongen.

Halebop

Halebops tema "Stoppa nätmobbning och var schysst" kombinerades med reklamfilm och bioevent.

Gröna Lund

Gröna Lunds Zombie Kiss Cam som också blev nominerad i Guldnyckeln.

Burger King

Burger King bjöd på magi och kombinerade reklamfilm på duken med att fysiskt skapa ett event i salong.

Lego Duplo

Familjer, bio och LEGO - en vinnande kombination!